Index Page | Login Page | Registration Page
PREVIOUS MESSAGE(S)
'Click breedband or smalband under the advertisement. NT' posted by Sessy - 03/06/2006, 01:49:20
'"Page not found." Hooray! (N/T)' posted by Robwood - 03/06/2006, 13:12:02
'(untitled message)' posted by  - 18/09/2006, 07:39:11

CURRENT MESSAGE

Ik hoorde uw snetlil
Ik hoorde uw snetlilg dat LTE een bedreiging voor het vaste net wordt. Die mythe is hardnekkig maar ongegrond, om meerdere technische redenen.Niet om het minst omdat radiocellen op dit formaat absoluut niet meeschalen qua capaciteit met de vraag. Zeker niet als (wat gemakshalve vaak vergeten wordt) mensen video of TV over IP kijken, dat stort het in. Laat staan HD TV.Het omgekeerde is het geval: de toename van de vraag naar mobiel verkeer vraagt om me9e9r vast net. De eerste voorzichtige stap die Ziggo zet is in Japan al verder gezet: namelijk het vaste net naar het huis wordt de drager van kleine radiocellen, soms slechts ter grootte van het huis. En het vaste net wordt dan de drager van HD TV, die je dan met draden en wifi in het huis transporteertEen eenvoudige rekensom: stel dat slechts 5 gezinnen 1 LTE zendstation delen (zeg 50/50 Mbps verdeeld over die 5 gezinnen met zeg 20 devices.). Dan heb je wel glasvezel naar dat LTE station nodig om die 50/50 Mbps over te dragen: dat gaat anders niet, ook niet met kabel. TV daarover kun je vergeten.Voor een stad als Amsterdam heb je dan 80.000 zendmasten nodig, en moet je in elke straat graven: dan is het huis direct aansluiten net zo goedkoop en wel veel beter qua capaciteit.

(VISITOR) AUTHOR'S NAME
Are

MESSAGE TIMESTAMP
18 december 2014, 05:25:20

AUTHOR'S IP LOGGED
62.210.78.179

REPLIES TO THIS MESSAGE

- no replies yet -

REPLY FORM

name:
email:
title:
Please type the text of the image below into the text box here to confirm that you are human, before posting a comment:

sign post using your signature    |      no text

Index Page | Login Page | Registration Page

message was viewed 196 time(s).