Index Page | Login Page | Registration Page
PREVIOUS MESSAGE(S)
'oui - et alors, nous ne parlons pas francais' posted by littlestar - 30/01/2013, 13:27:24
'Les personnes mortes sont trop flippant' posted by Species 125 - 31/01/2013, 15:14:23
'J'adore Sevilians. <3 (N/T)' posted by Muffy - 02/02/2013, 22:24:44

CURRENT MESSAGE

Een update naar aiea
Een update naar aieanlding van onderstand bericht die ik eerder verstuurd heb, over de weave die ik gezet heb bij een weave stylist te purmerend. Aan de rechterkant van mijn haarlijn heb ik nog steeds een enorme hap eruit! En aan de rechterkant een kleine hap, terwijl ik al meteen aangaf in de salon dat het pijn deed en dezelfde week ook gebeld heb dat het losser moest, zij wimpelde mij af. De weave was in totaal 175 euro. Dit is een waarschuwing mensen dat na 1 keer je al kale plekken kan krijgen door weave en als de stylist zich dan ook nog een te goed of te vakkundig voelt of je signalen negeert dan ben je goed de klos! Let hiermee op!Als je deze link kopieert en in de zoekbalk plakt kun je zien hoe het eruit ziet, en dit is door 1 keer weaven!i50.tinypic.com/w8nvat.jpg

(VISITOR) AUTHOR'S NAME
Karolina

MESSAGE TIMESTAMP
17 december 2014, 10:52:37

AUTHOR'S IP LOGGED
117.169.1.136

REPLIES TO THIS MESSAGE

- no replies yet -

REPLY FORM

name:
email:
title:
Please type the text of the image below into the text box here to confirm that you are human, before posting a comment:

sign post using your signature    |      no text

Index Page | Login Page | Registration Page

message was viewed 365 time(s).