|
Ja,
ja,
leuk
hoor:
|
|
|
|
|
Ja, ja, leuk hoor: om een indruk te kgrjien . Alles wat ik er van krijg is water dat in mijn mond loopt. Van het vlees op de barbecue en de leuke haven, weliswaar met donkere luchten op de achtergrond, maar verder ziet het er gezellig uit. Hoe was de tocht naar Helgoland? En hoe het Kieler Kanal? Ik heb net op de kaart de plaatsen opgezocht waar jullie al waren en waar jullie naar toe gaan. Wat een afstanden, zeg. Hoe lang zeilen jullie dan gemiddeld per dag? Het slechte weer, beter gezegd onweer, hadden we maandag nacht. Ik denk, dat half Nederland geen oog heeft dicht gedaan. Bliksem, donder dat het huis schudde, en dat niet eventjes, maar urenlang. Bovendien dacht de hond, door de hagel tegen de ruiten en getik vanwege een lekkende dakkoepel, dat er inbrekers bezig waren Hij ging tekeer als een gek, hoofdzaklijk om te laten zien wat een dappere waakhond hij wel is. Ik heb net op de weerkaart van Denemarken gekeken: ook jullie kgrjien mooi weer!!! Windrichtingen kon ik niet ontdekken. Een goede voortzetting van de reis, tot mailens, groetjes aan allen, Ully
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(VISITOR) AUTHOR'S NAME Ilse
MESSAGE TIMESTAMP 17 december 2014, 04:58:30
AUTHOR'S IP LOGGED 62.210.78.179